Wednesday, August 18, 2010

全马首创 - 鸡窝包


IMG_1343 鸡窝包

这是邻居梁太请我吃的 “鸡窝包”,还是她朋友从KL拿回来的。
我是第一次吃到这种一半是包,一半像是粽子的东西,算是新奇。
味道吗,其实是很好吃,我却嫌它太咸了。
里面的馅料像是粽子的馅料 :糯米、鸡肉、咸蛋、冬菇和栗子。



IMG_1342 鸡窝包



IMG_1368 鸡窝包


7 comments:

  1. look yummy.....and very special o~

    ReplyDelete
  2. 我有吃過﹐真的很好吃﹗﹗﹗

    ReplyDelete
  3. 拍到真的很漂亮哦~~我还没吃过><

    ReplyDelete
  4. Interesting...I have never seen anything like this before! Must try!

    The 1st shot came out great! Good choice on the light direction and composition! Love it!

    ReplyDelete
  5. 孤傲的王子,It is real good ,I hope you can try it too.


    Stacy , 原来你有吃过啊,它的味道是调得不错的。


    Winnie , 谢谢, 看看有谁到KL那个地方,可以替你买到?


    Colin , The photo was taken in the morning but taking the food at night.

    ReplyDelete
  6. 原来还有这种包啊!真特别。有机会要试试。
    看来很大个,一个人吃得完吗?

    ReplyDelete

Nuffnang Ads

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails