Saturday, September 19, 2009

蓝莓巧克力蛋糕 - Blueberry Chocolate Cake

这个蓝莓巧克力蛋糕是真的有很多蓝莓酱 。 它真的是很甜,很甜 !
家恩的生日蛋糕
昨夜,雨夜。
昨天,也是嘉恩6岁的生日。
嘉恩的妈妈
Joylife ,九点多送了一片嘉恩的生日蛋糕到我家。
我很高兴收到这块蓝莓巧克力蛋糕 !谢谢你,Joylife。
当时并没有即刻吃掉它,忍住了,等替它拍完照才吃。
.
我一面吃,一面想:很甜,很甜,这蛋糕怎么这么甜啊 ?
它可能铺了太多的Blueberry 酱在上面,所以甜得很 ,又或者我不能吃这个甜度吧。
后来,我有没有把它吃完 ?
没有啦,只吃了一半。另一半进了冰箱。
Jia En's Birthday Cake


IMG_2179






.
.
.
.
Canon Powershot G10

5 comments:

  1. 我昨天刚好做了蓝莓cheese cake,我放了很多很多蓝莓酱,但是一点都不会甜,我想不同的蓝莓酱,做出来的味道,应该有分别吧。

    ReplyDelete
  2. I think you are not really like this cake, because you said too many times of 很甜 很甜 很甜 , hahaha.. Did his mother did this cake? I guess she did not reduce the sugar in the cake as the blueberry is quite sweet already..

    ReplyDelete
  3. 不客气。
    蓝莓巧克力蛋糕是干妈的女儿买的。为了买这蛋糕,搞到她们的车子半路抛锚了。很不好意思。
    蓝莓巧克力蛋糕是真很甜。

    ReplyDelete
  4. 温馨小屋 :这么巧,你也做蓝莓蛋糕啊 ?
    快登上来让我们流口水吧 !

    我这块蓝莓蛋糕很甜,我猜是他们加了糖浆下去吧 !



    Sonia : I actually like the cake very much because it has enough blueberry and the texture of the cake is nice , the only thing is I just couldn't take the sweetness of the cake .

    They bought the cake from a cake shop . I thought sugar is shortage in the market ! oh ,god , it is too sweet for me !


    Joylife : 谢谢你啊 ,你也认为这个蛋糕很甜啊 ? 那我很正常咯!

    ReplyDelete
  5. This cake definitely looks very very sweet! Maybe sugar is on sale now? No? Hahaha...

    A piece of this with some strong black coffee will do. Indulge!

    Great choice for background. What is that?

    ReplyDelete

Nuffnang Ads

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails